mandag 21. mai 2012

Smekke

Her kommer litt av gaven som fulgte med kortet fra dette innlegget. Det er altså to litt forskjellige smekker. Jeg tegnet og klipte fra eget skjønn så er veldig spent på hvordan størrelsen egentlig ble i forhold til en liten baby. Tror smekken uten kantband er litt i overkant stor, men da har hun noe å vokse i, eller så kan man jo bare flytte litt på knappen!

Smekken kan brukes begge veier, syns det rose-stoffet er supersøtt! På baksiden er det et ensfarget gammelrosa stoff. Den første smekken er sydd med et kantband rundt, syns det gjorde seg selv om det ble litt mer pirk.



Den andre smekken er litt større og er sydd sammen på vranga, den ble så `vrengt` og det siste stykket sydde jeg for hånd. En liten knapp på denne også men her har jeg sydd to knapphull slik at den kan justeres. Har funnet ut at jeg er elendig på å sy knapphull, så her trengs det øving! 



3 kommentarer:

jeg pusler i hverdagen sa...

så utrolig fine :) kjempeflink er du!! du blir nok en fantastisk tante som kan lage masse tøffe hjemmelagde ting! (:

Vibbedille sa...

Søteste smekkene eg har sett! Skikkelig FLOTTE var de!

Forøvrig en veldig fin og koselig blogg med veldig inspirerende skjønne bilder ;))

Ebay ruler kan man vel si!
*Sitter på Visa`en*

Takk for koselig kommentar i bloggen min forresten;)

Ha en flott uke!

Vibbedille ,))

Sirius sa...

Tuuusen takk dere! Syns det er morsomt å gi hjemmelagde gaver :))